Jump to content

NYA Special-byggda NRG-500!


Har du hittat special-byggda NRG-500?  

119 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bild och var är den?!

Ok....vet ni dom racen man kör??det finns en i varje stad..typ i LV så e det en på flygplatsen...på kartan ser det ut som en svart vit flagga!!!

du ska till ett sånt race i Los Santos...ge mig en blank karta på LS...så prikar jag ut exakt var det e!!!

här e bild(lägg märke till att där e fler avgasrör där bak!!!!!

PS.bry er inte om att det står en etta där bak....det e ändrat till 46...

skicka kartan

post-31-1110280018_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok....vet ni dom racen man kör??det finns en i varje stad..typ i LV så e det en på flygplatsen...på kartan ser det ut som en svart vit flagga!!!

du ska till ett sånt race i Los Santos...ge mig en blank karta på LS...så prikar jag ut exakt var det e!!!

Karta -_- .

post-31-1110292196_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Peka ut den snart eller va då? Kanske dredan hittat den kommer j ihåg:S (w00t)... Peka ut den iaf.. .-_-:D:D:;):D::..

Nu e jag här!!! gå in på uppdragen där det visas på bilden...välj uppdraget

''little loop'' om du ser att NRG:n har avgasrör på båda sidorna om bakdäcket så e det rätt...men om den bara har på ena sidan så hoppa av hojen och vänta till tiden e slut och ta uppdraget igen till du hittar den!!! när du har hittat den så kör till ett garage o täll den där,hoppa av,vänta tills tiden e slut och sen spara nånstans..

sen testa NRG-500(den Nya)

Du måste vara rätt långt innan du kan köra dessa uppdrag..i san fierro nånstans tror jag

post-31-1110300045_thumb.jpg

Redigerad av g-gang
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skumt :blink:

vet inte vad du ska göra, men nu har jag bevis på min lilla upptäkt...Mickemannen :lol:

testa igen tills det funkar, det e det ända rådet jag kan ge

Vill ju ha den annars också.

Den är ju så skön! Lite svårt att rejsa med den bara, så fort man ska accelerera ifrån de andra drar den på bakhjulet och man måste bromsa försiktigt annars drar den på framhjulet och börjar snurra runt och skit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker den är edentisk med den vanliga NRG:en. Dessutom så är bilden på motorcykel från GTA:SA Guiden så att det finns et OMBYGGD NRG är ganska osannolikt. En kompis till mig sa att när var ute och körde i öknen så fick han syn på en 450cc svart cross. Jag typ, ''säkert''. Men han käfta emot och sa att han har sett en kolsvart cross i öknen.

!BULLSHIT!!!! :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går det att få tag i den som gasreser på något sett?

Testade att åka och spara den i garaget men den var inte kvar.

Den stegrar endast bara på racen den stegrar ej när man har sparat den i garage eller liknande.

offtopic:det finns två NRG-500 i ett parkeringshus i LS så man kunde få den från början (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...