Jump to content

Någon som vet detta?


Juane
 Share

Recommended Posts

Några frågor:

1. Vilket är det "avgörande" uppdraget så man kommer till tredje banan?

2. Vilket är det "avgörande" uppdraget så man kan gå till affären som heter Victim?

3. Vilket är det "avgörande" uppdraget så man kan gå till Didier Sachs?

Redigerad av Jocken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. En kille kommer ringa dig, och du ska till hans ställe i LV-utkanten, då öppnas LV. Tror det är Ya-Ka-Boom-Boom(när du klarat det uppdraget) som gör att han ringer.

2. När man kommit till LV?

3. När du kommit hem till Los Santos igen, eller efter du klarat storyn. Bytte inte kläder imellan det som stog, så, jag vet inte.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svar på fråga 3. va jag har hört e de 100% som gäller för DS!! men varför vill du veta avgörande du märker ju de endå när du har gjort de "avgörande" uppdraget!!! :wacko:

Fel! DS öppnar i något uppdrag när man återvänder till LS, vet inte vilket.

@ kallejansson: angående fråga 1: ibland så får man fler än en uppdragsgivare så det beror på vilket uppdrag du sluför först.

dom andra 2 frågorna har ställts förut och ingen har alldrig lyckts svara på dom exakt utan kommer med ett ungefär (som jag gjorde i första meningen^^).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej tack för hjälpen!

vill bara sejja att gurfis bild ÄGER"!

Ja vet ;) .

håller på med en scarface-avtar också, får se när den kommer upp.

varför fixar du inte också en scarface-sig. också da? mycket bättre det än den där läskiga tjejen som du har nu :lol: . kan hjälpa dig med det om du vill? (mäst för att jag har fått som en tvångstanke att klicka på länken i sigen. så fort jag ser den :wacko: , skumt men sant :lol: .

edit: min 500 post B) . tjohooooo!!!!!!!!

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...