Jump to content

*SPOILER* Ny luftfarkost! *SPOILER*


 Share

Recommended Posts

De finns säkert! :P

*SPOILER* I ett uppdrag så reser man till Liberty City för att attackera Markos Bistro. Man flyger från LV och kommer in i spelet igen mitt i en eldstrid. <ahttp://www.gtasajten.com/uploads/emoticons/default_sleep.png' alt='-_-'> Källa

På ett Amerikansk forum sa dom att det inte var sant men det kan vara mycket möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer mandå kunna åla omkring i hela 3:ans värld på det updraget ?? :P  COOLT

SPOLIER

Enligt forumtopicens startare åker man flyg dit manuellt, men när man kommer fram är inte ens ön där... det är bara vatten och sen blir det en mellansekvens, sen börjar man vid Marcos Bistro direkt... han säger att man inte kan åka fritt i Liberty City...Spoiler

Redigerad av Upson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt oss alla be om att detta inte är sant, för då är det en av 2 nyheter som inte är roliga... Det skulle göra det mer orealistiskt, och realism är ju mer SA.. Rotobladet på en helikopter som vapen (att polisen kommer använda det) är den andra

håller med! inge jävla james bond skit -_- tyckte nästan att det gick till överdrivft när man kunde hoppa med taxibilarna i VC. hoppas att det inte är sant.. men som det förmodligen är :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt oss alla be om att detta inte är sant, för då är det en av 2 nyheter som inte är roliga... Det skulle göra det mer orealistiskt, och realism är ju mer SA.. Rotobladet på en helikopter som vapen (att polisen kommer använda det) är den andra

håller med, och det dära me rotorbladen blev ja också väldigt besviken.. men å andra sidan vet jag inte hur de använder det än.. men antagligen för att döda mig..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...