Jump to content

=) Kommer få prova lita tidigare


 Share

Recommended Posts

men det släpps ju i staterna en vecka innan det släpps här,och han skulle ju fixa det en vecka innan det släpps här ju, >_< så varför skulle dom stämma han för?

De släpps 3 dagar innan i USA (26:e) och här den 29:e.

Jag är tveksam, de är så många vid den här tiden (samma sak innan VC) som säger att dom har spelet eller att dom ska få de tidigare. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

okej ? ska jag inte ge ut screens då =) Sedan när jag har det ...

Vi får leverans  på Månadag =)

Du kan ha rätt, men jag tvivlar dock väldigt MYCKET fortfarande. En anledning är för att det är rätt mycket "skitsnack" överhuvudtaget på forumet och att det skulle komma en vecka innan releasen....eller om det var fem. Skillnad på en vecka och fem dagar.

Redigerad av janne5050
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHAHAHAHA

Jag skratta inte åt dig men idag när jag var på EB games så sa dom att dom skulle få det den 28:de bara för som skulle ha nattöppet och då sa dem/han som stod i kassan att dom kommer nog vara den första affären/butiken som får det i sverige imed att dom skule ha nattöppett och det e klart att det finns andra som ska har nattöppet och dom kommer också få det då alltså den 28:de. så troligt så kommer en leverans på GTA sa på morgonen den 29:de innan dom öppnar såklart.

Undantag:tex CDon.com får ju det typ den 27:de men dom ska ju skicka ut sina spel så dom kommer i brevlådan till den 29:de -_-

Så jag tror nog inte dig men om du fixar screens så e det ju kanske sant >_<

Redigerad av lulle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...