Jump to content

spelbutiken.se


 Share

Recommended Posts

Dom körde med samma pris för två år sedan, när dom sålde VC.

Den gången kom spelet 1-3 veckor för sent...

De va inte bara spelbutiken.se som släppte VC sent. De handlar om att Take 2 tjafsade med att skicka ut till flera företag, har hört om många fler spec i USA. :wub: Jag har mailat dom och dom har lovat att om inte de tjafsar med leveransen till dom så har man SA 29 oktober eller nån dag innan. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Simon_ume: Det var väldigt få som släppte det försent och så gott som ingen släppte det 3 veckor efter releasedatumet... förutom spelbutiken.se...

Det är sånt man ordnar upp innan. Inte så smart att fram till releasedatumet erbjuda förhandsbokning då man vet att spelen inte kommer. Känns ganska oseriöst. Men vi får väll hoppas att dom sköter sig bättre denna gång.

Föresten har inte Take2 något med saken att göra. Det är den svenska distribitören KE Media som bestämmer vart spelen ska. Om sedan KE Media får in för några spel så gäller det att förhandla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också haft problem med spelbutiken.se! Jag beställde GTA och när jag genomförde köpet hade det plötsligt lagts till ett annat spela på listan... Nu har jag alltså två beställda spel.. Jag har mejlat spelbutiken men har ej fått något svar eftersom det är helg.. Nu när jag såg detta blev jag väldigt orolig om förseningar och sånt!... Nån mer som haft problem med beställning hos dem?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...