Jump to content

Half-Life 2!


Jacker
 Share

Recommended Posts

Har vart så jävla lite snack om HL2 på detta forum, så jag startar denna Topic! Hur mycket ser ni fram emot HL2? Längtar som fan... :lol:

Det har ju hänt en hel del med splet sedan det hadde premiär på E3 2003. Det största är väl kodläckan. Sen är det ju förseningarna... När släpps spelet? En del säger Augusti, en del september, en del nästa år.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har aldrig riktigt fastnat för half life eller något spel baserat på dess motor (har dock inte testat något spel med HL2motorn... men men.)

Jag ser mer fram emot Unreal 3 (som typ kommer om 5 år men nåja :P )

och Doom 3 som faktiskt kommer ut 13 Augusti <_< weeehihihi längtar till release B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Saxat från Fragzone.com

"På fansidan HL2 World:s forum hittas vad som av skribenten sägs vara ett uttalande från Gabe Newell angående Half-Life 2. I svaret kan man läsa att Valve just nu jagar buggar och att de i sin nuvarande fart kan vara klara om 16 dagar. Forumtråden skrevs i tisdag vilket gör att, om svaret är autentiskt, HL2 kan vara klart lagom tills att Doom 3 når butikerna"

Om det är sant, så Jippie! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker inte det är nått fel på Half Life, men jag är inte så att jag tycker det är den bästa shootern nånsin, har spelat bättre, iof är det ritkigtg bra, men Far Cry är bättre.

Jag vet, HL var bra när det kom, men nu verkar dom flesta tycka det är det bästa spelet i hela världen, men jag tycker det inte är så specielt, det är en shooter i mängden.

CS däremot, är bara skit, om man inte kör udda banor på LAN då...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste säga att jag hatade ettan. Så himla krångligt att hitta, och så måste man pumpa ett helt magasin i varje marinsoldat.

Har haft det i snart två år och inte klarat det. Fastnade i nån slags labyrint där det är tänkt att man ska hitta sin väg med hjälp av tåggrej!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...