Jump to content

var hittar man en Virgo?


^MeTaNoLiC^
 Share

Recommended Posts

var är det mest troligt att man stöter på en Virgo? har bytt ut den mot en Lincoln Continental Mark IV och jag vill ju inspektera/provköra den :P jag lyckades hitta en vid södra gränsen till Downtown förut men det var en sån där idiotförare som vägrade stanna och eftersom jag körde R1'a så ramlade jag naturligtvis av och vips så var den bort :mellow: har åkt runt i hela stan i flera timmar nu..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Don Lotus
tack för hjälpen.. fick tag på en nu.. på bron mellan prawn island och vice point.. när jag väl hade hittat den så var hela stan smockad med såna sen :( men så brukar det ju bli som sagt... måste firas med en burnout :P

Härlig bil! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
ställt in bilen i ett garage då? (w00t)

jepp, den står sparad i ett garage :ermm: ganska onödigt iofs eftersom jag nästan enbart transporterar mig med Shelby GT500E eller Yamaha R1 :P men har alla garage fulla med moddade bilar ändå.. e ju kul att se på iaf ;)

Redigerad av ^MeTaNoLiC^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jepp, den står sparad i ett garage :ermm: ganska onödigt iofs eftersom jag nästan enbart transporterar mig med Shelby GT500E eller Yamaha R1 :P men har alla garage fulla med moddade bilar ändå.. e ju kul att se på iaf ;)

Jag tror att jag ska installera en bil...men alltid varit så skraj för att spelet crashar eller inte går att köra mer, även om man installerar om (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

virgo_202298_0.jpg

har under dom senaste dagarna hittat virgon även vid little havanna och vid ocean beach.. verkar som att den går att hitta mer eller mindre överallt alltså.. nu när man har bytt ut bilen så ser man ju den när man är ute o cruisar :D originalbilar lägger man ju inte märke till..

mmm, har installerat modden som ovanliga bilar åker runt på vågen, så jag vill lägga imn den, men såklart kalarar Xemtoth inte det :blink:

post-12-1084119234.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...