Jump to content

GTAsajten - logo


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Någon som har lust att göra en GTAsajten-logo?

Ni får göra den hur ni vill men den ska vara snygg <_<

Minsta storlek: 200x200 (vi minskar ner den efter behov senare)

Logon ska helst inte ha någon text, men kanske ett G isf.

Som sagt, ni har öppna händer men vi tar bara in loggor som är extremt snygga <_<

Gör logon i olika färgteman också. Det brukar bli bäst om man bara använder två färger (fast med olika nyanser). Gör minst en version av logotypen som har Vit-Grå-Orange färgtema.

Posta loggon här i tråden eller skicka PM/mail.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Till GTAsajten <_<

Sitter och gör en hemsida till GTAsajten UF just nu och det ser så tråkigt ut utan en logo.

Skulle också behövas en liten GTAsajten-krumelur (logga) på alla GTA-bilder vi hostar.

... och på alla brev vi måste skicka ut i framtiden!

En logo är ganska viktigt ändå - och den måste se någolunda bra ut!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till GTAsajten <_<

Sitter och gör en hemsida till GTAsajten UF just nu och det ser så tråkigt ut utan en logo.

Skulle också behövas en liten GTAsajten-krumelur (logga) på alla GTA-bilder vi hostar.

... och på alla brev vi måste skicka ut i framtiden!

En logo är ganska viktigt ändå - och den måste se någolunda bra ut!

om det ska vara så, så ska det ju helt klart stå gtasajten på bilden <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är en!

det skulle ju helst inte va någon sotr bakgrund? <_<

Ferkurz: du måste fixa lite med bildkvaliten när du sprar som gif, man kan bara ha upp till 256 olika färger/nyanser. I vilket program sparade du bilden som gif, har du PS så använd det och tryck in CTRL + ALT + SHIFT + S så kommer ruta Save for web.. upp.

Redigerad av vigge89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det skulle ju helst inte va någon sotr bakgrund? <_<

Ferkurz: du måste fixa lite med bildkvaliten när du sprar som gif, man kan bara ha upp till 256 olika färger/nyanser. I vilket program sparade du bilden som gif, har du PS så använd det och tryck in CTRL + ALT + SHIFT + S så kommer ruta Save for web.. upp.

Joo, jag gjorde den för länge sen, visste det inte då... Läser lite slarvigt <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, jag måste säga att det känns lite Gouranga-wannabe-aktigt med ett G. Jag förknippar i alla fall inte GTAsajten med ett G... <_<

Loggan vi har till vårt företag gjorde vi i Paint (inte jag) och vi har med hela namnet i själva loggan, så visst går det. (Kan tyvärr inte visa loggan för er, eftersom jag inte har den...) <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...